فریاد مردم گیلان- ASTARAo@YAHOO.COMایمیل ارسال خبر و عضویت

دهمین جلسه با كاندیدا احتمالی با حزب موتلفه اسلامی آستارا - مهندس كورش پاك بین

در پی درخواست یکی دیگر از کاندیداهای مطرح در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دهمین سلسله این دوره از نشستهای اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا با کاندیدای احتمالی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار گردید و بدینوسیله جناب آقای مهندس کوروش پاک بین با حضور در دفتر این حزب برنامه های خود در دهمین دوره انتخابات مجلس را ارئه دادند. این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید رأس ساعت 18 عصر روز پنج شنبه مورخه94/10/11در  دفتر حزب واقع در کوچه روبروی مسجد فاطمه زهرا (س)برگزار شد.

در ابتدا آقای جاوید لقمان نیا دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان بندرآستارا ضمن عرض سلام، ادب و احترام و خیرمقدم محضر میهمان جلسه جناب آقای مهندس کوروش پاک بین و هیئت همراه، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار داشتند نه دی روز حمایت از اسلامیت و جمهوریت نظام یعنی حمایت از ولایت بود، روز بصیرت و روز شناخت دشمن، دشمنی که با تمامی امکانات و نیروهای خودی آمده بود تا در لباس دوستی و شعارهای عوام پسند بدست یک عده نادان با رنگ سبز یا انقلاب رنگی ارکانهای نظام را فرو ریخته و به هدف خود برسد. اما مردم با بصیرت با ریختن به خیابانها و سردادن شعارهای انقلابی چشم فتنه را در آوردند و تیر در قلب دشمنان نظام و انقلاب زدند. بنابراین اکنون فتنه از خطوط قرمز ماست. 
ایشان در ادامه سخانشان ضمن تشکر از هیأت اجرایی و نظارت که زحمت برگزاری انتخابات را برعهده دارند اظهار داشت: هدف از دعوت ازكاندیدای محترم كه به جلسه دعوت می شود تأکید بر هرچه با شكوه برگزار كردن انتخابات و آشنایی حزب و مردم از كاندیدا احتمالی است و بهیچ وجه به معنای اعلام حمایت حزب از كاندیدا نیست وحزب  پس از اعلام برنامه های  كاندیدا ها ی احتمالی ضمن بررسیهای لازم و کارشناسی نهایتا اعلام موضع خواهد نمود.
 ایشان در ادامه با ذکر این سخن از مقام معظم رهبری که فرمودند: «آن کسانی که امروز با مردم حرف      می زنند آنچه که توانایی انجام آنرا دارند و مردم به آن احتیاج دارند آنرا با مردم در میان بگذارند و قول دهند:
 1-  با عقل و درایت عمل خواهند کرد(اگر برنامه ای دارند ارائه دهند).
 2-  از همه ظرفیتهای قانون اساسی برای اجرای وظیفه بزرگ خودشان استفاده کنند.
 3-   به مدیریت اوضاع کشور خواهند پرداخت.
 4-  به مسأله اقتصاد(که امروز میدان چالشی تحمیلی برملت ایران از سوی بیگانگان است) به خوبی خواهند پرداخت.
 5-  حاشیه سازی نکنند.
 6-  دست کسان و اطرافیان خود را باز نخواهند گذاشت.
 7-  با منابع بیگانگان به بهانه های گوناگون بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد.
 بعضی ها با این تحلیل غلط که به دشمنان امتیاز بدهیم تا عصبانیت آنها را نسبت به خودمان کم کنیم عملاً منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح می دهند این اشتباه است.
 ایشان در ادامه با بیان این که مجلس نهاد قانون گذاری است که اعضای آن بر اساس اصل 62 قانون که در حال حاضر تعداد آنها 290 نفر می باشد دو وظیفه دارد: قانون گذاری، نظارت
 ایشان ادامه دادند: امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب همواره مجلس خبرگان رهبری را پشتوانه  کشور و حافظ استقلال و رکن مهم نظام دانسته اند و مرتب مردم را به حضور در صحنه های انتخاباتی ترغیب و تشویق و بعنوان تکلیف بزرگ الهی یاد نموده اند. وی سپس با یادآوری اصول 6 ،88 و 99 قانون اساسی اظهار داشتند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری« شورای نگهبان بر اساس قانون موظف است از ورود ناخالصی ها به ارکان نظام جلوگیری کند.


سپس جناب آقای کوروش پاک بین كاندیدای احتمالی دوره دهم مجلس شورای اسلامی ضمن عرض سلام و ضمن تشکر از تک تک اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی به معرفی خود پرداخته و اظهار داشت:
 اینجانب کورش پاک بین هستم،  دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندس شیمی  از دانشگاه صنعت نفت و شاغل در صنایع پتروشیمی با بیش از هیجده سال سابقه  کار در بخشهای مختلف عملیاتی ، مدیریتی و اجرائی بوده و سوابق متعددی در بخش مدیریت ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست و مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی و  پژوهشگاه نفت را دارا  می باشم و همچنین تجربه کافی در استقرار و ساماندهی سیستم های مدیریت یکپارچه در شرکت های مختلف و از جمله شرکت صنایع نفت .
 و اما سوابق اجرائی بنده: رئیس ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی بسپاران بندرامام عضو کمیته تحقیق و تفحص اداره ایمنی در بخش حوادث صنعتی در صنایع پتروشیمی مسئول اجرائی پروژه های نیمه صنعتی (پایلوتی ) در پژوهشگاه صنعت نفت سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس دانشگاه علمی و کاربردی مدیر در امور ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست و مدیریت بحران در پتروشیمی نوری ( برزویه ) دارای سابق در پروژه های عملیاتی مختلف در صنایع پتروشیمی از جمله:
 بهینه سازی سوخت گازوئیل در پژوهشگاه صنعت نفت ، تهیه بنزین از متانول بصورت پایلوتی در پژوهشگاه صنعت نفت ، اجراء پایلوتی  پروژه هیرات در پژوهشگاه صنعت نفت ، تاسیس واحد شیرین سازی گوگرد در پتروشیمی نوری ، ساخت و احداث مخازن هیدروکربوری، و  تاسیس واحد ام تی بی ای در پتروشیمی بندر امام و .....
7.دارای چندین مقاله علمی در سطح کشور در زمینه مهندسی شیمی و مدیریت ایمنی
8. مدرس در زمینه مدیریت ایمنی و مدیریت بحران در صنعت نفت
9. دارای مدرک سرممیزی سیستمهای مدیریت یکپارچه  از شرکت اروی توف آلمان
10. دارای مدرک استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیندی از شرکت ایرکا از آفریقای جنوبی 
 ایشان در ادامه سخنانشان با بیان این مطلب که نیاز امروز مردم شریف، با فرهنگ و قدردان شهرما پرداختن به واقعیت هاست واقعیت هایی که گاهی لذت زندگی را بر کام آنها تلخ نموده.  وضعیت اقتصادی، اشتغال فرزندان، امنیت شغلی - وضعیت آموزش و تحصیلات - پایداری وحفظ محیط زیست این موارد اولویت های حقوق اولیه هر شهروندی است که نماینده آنها می بایستی بر اساس واقعیت ها پیگیر تحقق آنها باشد.
  ادامه دادند: سهم سبد اقتصادی و معیشتی مردم را از امکانات موجود مانند نزدیکی با کشور مجاور و مرز مشترک ، طبیعت موجود ، پتانسیل گردشگری و مجاورت با نعمت خدادادی دریای خزر را درکجا وچگونه باید یافت؟
 سهم سبد اقتصادی مردم از تلاشهادی دولت در کاهش تورم ، رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و سایر اقدامات مثبت را چگونه باید از حرف به واقعیت تبدیل نمود؟
سهم کشاورزان ما ازصادرات چگونه تعریف شده است؟ با چه انگیزهایی میتوان کشاورزان را تشویق به رشد کشاورزی نمود؟
 با چه انگیزه ای جوانان را تشویق به ازدواج نمود؟
اینها برخی از سوالاتی است که مردم از کسانی می پرسند که مدعی هستند صلاحیت به دست گیری سکان نمایندگی آنها را دارند. بهتر است به جای پرداختن به آرزوهای گنگ و رویایی غیر مفید در زندگی مردم به آنها بگوییم برای سوالات واقعیت زندگی آنها چه پاسخ و برنامه ای داریم و بعد بخواهیم تصمیم بگیرند.
  بیایید شعارها را کنار گذاشته وهدف تعریف کنیم هدفی واقعی ودست یافتنی.
 ایشان سپس با بیان مشکلات موجود در شهرستان اظهار داشتند مشکلاتی که شهر ما با آن دست به گریبان است عبارتند از:
 رشد و هجوم جمعیت،  تغییرات فرهنگی تاثیر پذیر از سایر جوامع در دو نسل متوالی به دلیل رشد سریع ارتباطات، تغییرات فاحش در فاصله طبقات اقتصادی جامعه،  تاثیرات ناشی از تغییرات سیاسی و جغرافیایی در کشور شوروی سابق به دلیل همجواری شهرمان با مرز جغرافیایی این کشور
 که اگر سه دهه گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم آیا این تغییرات در مجموع باعث رشد و توسعه جامعه شهری ما شده است یا نه ؟ به نظر ما اگر این سوال از کسانی پرسیده شود که در طول حداقل سه دهه گذشته در آستارا زندگی کرده اند پاسخ اکثریت قطعا منفی خواهد بود .
 اگر علت را ریشه یابی کنیم ذکر این نکته حائز اهمیت است که تغییرات پیش آمده همه فی نفسه نبوده و می توانند از اهرم های رشد و توسعه و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی باشند . اما چرا نتیجه این تغییرات نتوانسته ما را در جهت رشد و توسعه شهری هدایت نماید ؟
واقعاً متولیان این برنامه ریزی ها چه کسانی هستند ؟ چه کسانی و با چه ارگان هایی عوامل دخیل در این موضوعات هستند ؟ و در نهایت چه کسی پاسخگوی جامعه است و سهم مردم در این پاسخگویی چقدر است ؟
 ایشان در ادامه با اشاره به اینکه رشد جمعیت یک نعمت الهی محسوب می شود و یکی از ارکان جهش های اقتصادی و سیاسی است که به سادگی محقق نمی شود. اما اگر در فرایند رشد جمعیتی ساختارهای اجتماعی همسان با آن پیشرفت نکند رشد جمعیت به مثابه یک معضل اجتماعی عامل رکود و باز دارنده جامعه عمل خواهد نمود. حال با این توضیح در سه دهه گذشته آیا به نسبت رشد و هجوم جمعیت در شهرمان زیر ساخت های اساسی و اولیه یک زندگی اجتماعی مانند آموزش و بهداشت توانسته همسو با آن رشد نماید ؟ آیا منتخبین مردم ادوار گذشته به این موضوع اساسی و حیاتی به حد نیاز پرداخته اند ؟ آیا در حال حاضر برای این عقب افتادگی برنامه تدوین شده است ؟ قدر مسلم با در نظر گرفتن گذشته پاسخ منفی می باشد .

http://www.axgig.com/images/72434741215471559524.jpg بنابراین علت عدم بهره مندی از رشد جمعیت در شهر ما عدم وجود برنامه و سیاست گذاری اصولی و مناسب در مواجهه با این موضوع بوده است .
وی در ادامه با ذکر این نکته که این رشد تبعاً رشد خانوارهای جدید را در پی دارد یعنی بحث بسیار مهم ازدواج که این موضوع وابستگی مستقیم به امنیت اقتصادی و اشتغال دارد و عدم تحقق آن در جامعه تبعات منفی بسیاری را در پی خواهد داشت .
 ایشان با طرح این سوال که آیا منتخبین مردم در ادوار گذشته پیش بینی ایجاد اشتغال در منطقه را در سیاست های کلان کشور متناسب با رشد و هجوم جمعیت در منطقه ما نموده اند؟  اظهار داشت اگر پاسخ مثبت است پس چرا با گذشت چندین دهه نه تنها آثاری از آن دیده نمی شود بلکه مشکل بیکاری روز به روز افزایش یافته و مشاغل ایجاد شده صرفا در حد ناچیز دولتی و بازار بوده که آن هم توسط سرمایه خود مردم ایجاد شده و بخش عمده ای از آن هم با شکست های اقتصادی مواجه شده و نه تنها عامل رشد نشده بلکه مبدل به عاملی مخرب با پیامدهایی هم چون طلاق – زندان و سایر آثار سوی اجتماعی شده است ؟
 بنابراین می توان گفت که متاسفانه منخبین گذشته یا شناخت کافی از شرایط جامعه موکلین خود را نداشته اند یا اینکه ملتزم به تفکر اجتماعی و مسئولیت پذیری و پاسخگویی نبوده اند.
 وی سپس در خصوص مورد اول اظهار داشت دست به دست شدن ثروت در جوامع عامل خوبی نبوده چرا که حاکی از بی ثباتی اقتصادی در جامعه می باشد و باعث نشر غلط تفکر ثروت اندوزی یک شبه می شود و طبعات منفی و خطرناک ان از بین رفتن اصول صحیح زندگی اجتماعی سالم و در فرهنگ مذهبی زیر پاگذاشتن شرعیات را در پی دارد .
 ایشان ادامه دادند قشر جوان جامعه به واسطه جوانی و شور و انرژی بالا علاقه مند است تا بتواند پله های ترقی را سریع طی کرده و به اصطلاح عامیانه بار خود را سریع تر نسبت به سایرین ببندد اما چیزی که بسیار اهمیت دارد وظیفه جامعه در مقابل این توانمندی قشر جوان است . چگونه و با چه آموزه های اجتماعی می توان این بار و راه اصولی سر منزل مقصود را برای آنان تعریف کرد تا در مسیر دچار اشتباه کمتری شوند و به بیراهه نروند ؟
 جامعه جوان امروز دیگر با بسنده کردن به انشاء علم بهتر است یا ثروت در مدارس قانع نمی شوند باید به فکر آموزه های دیگری بود . قابل پذیرش است که موضوع بحران های اقتصاد جامعه دارای ریشه های عمیق تری از جامه شهری و منطقه ای است اما فراموش نکنیم این باعث سلب مسئولیت از ما نمی شود باید با این دید نگریست که جامعه جوان ما ارزشمند ترین دارایی ماست و برای سلامت و سربلندی و موفقیت آنان باید و باید از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد چرا که آینده ما در تمامی زمینه ها در گرو آنهاست .
 وی با طرح سوالاتی ادامه دادند که در منطقه ما برای این شور و پتانسیل جوانی چه تصمیمات و اقداماتی صورت پذیرفته ؟  ما چقدر توانسته ایم در ایجاد فضاهای کسب و کار و آموزش های مهارتی کسب در آمد به جوانان خود کمک کنیم ؟ سهم ما در هدایت جوانانمان برای حضور در عرصه های اقتصادی و اجرایی فرا منطقه ای چقدر بوده؟ چقدر توانسته ایم افق دید آنان را گسترده تر کنیم ؟ آیا آینده جوانان ما صرفاً در فعالیت در شهرمان خلاصه می شود؟ چقدر فضاهای متنوع کسب و کار جدید در چند دهه اخیر اضافه نموده ایم ؟ آیا این فضاها متناسب با تقاضا بوده است؟ از همه مهمتر اگر یک جوان در شهر ما این سوالات را داشته باشد باید از چه کسی بپرسد و چه کسی پاسخگوی اوست ؟ وکیل منتخب او چه نقشی در این میان دارد؟
 همچنین در بحث اعتیاد که خانواده های بسیاری را درگیر نموده باید پذیرفت که سهم تاثیر فرهنگی بسیار زیاد است و متاسفانه برنامه های کاربردی موثری در این زمینه اجرا نشده است
 حال سوال این است که منتخبین گذشته آیا تاکنون آمار و ارقامی از این بلای خانمان سوز به موکلین خود در منطقه ای که وکالتش را بر عهده دارند داده اند ؟ آیا نشستی یا برنامه ای در خصوص مقابله جدی با این موضوع داشته اند ؟ آیا فراتر از اقدامات دولت بانی اقدامی جهت کاهش آلام خانواده های درگیر با این موضوع بوده اند ؟آیا آماری از معتادین در قبل و بعد از تصدی خود در دست دارند ؟ آیا گزارشی در این باره به موکلین خود داده اند ؟ آیا فرزندان موکلین خود را به مثابه فرزندان خود دیده اند ؟آیا مشکلات و دغدغه های آنان را به مثابه مشکلات و دغدغه های خود دیده اند ؟
 ایشان یکی دیگر از مشکلات به وجود آمده در شهرستان مرزی بندر آستارا را که بیش از سایر شهرها به چشم می خورد اختلاف و ناهمگونی به وجود آمده ناشی از افزایش فاصله طبقاتی اقتصادی دانسته اظهار می دارد:
 اختلاف فاصله طبقاتی جزء لاینفک تمامی جوامع بشری بوده و از طرف این اقشار به اصطلاح ثروتمند در دوره های مختلف زمانی تغییر کرده در برخی جوامع تقریبا ثابتند و برخی دیگر به آنها اضافه می شوند و در برخی دیگر این افراد جای خود را به افراد دیگری می دهند .

 ایشان در ادامه اظهار داشت شاید بتوان این موضوع را با دو شاخص مورد ارزیابی قرارداد که عبارتند از : آیا ثروت در جامعه باید دست به دست شود و گاهی در اختیار برخی از افراد باشد و گاهی در اختیار برخی دیگر ؟ منفعت عامه جامعه از طبقه ثروتمند چگونه تعریف می شود و یا به عبارت دیگر وظایف قشر ثروتمند در مقابل جامعه چیست ؟
 باید پذیرفت که نسل ماقبل جوانان ما آنچنان که شایسته آنان بوده به آنان نپرداخته است و از این حیث باید تلاش بیشتری صورت پذیرد چرا که انباشته شدن و نپرداختن به آنها در نسل های پی در پی فاجعه جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت .
 در خصوص مورد دوم که منفعت عامه جامعه از طبقه ثروتمند چگونه تعریف می شود و یا به عبارت دیگر وظایف قشر ثروتمند در مقابل جامعه چیست؟ باید گفت طبقه ثروتمند هرجامعه در صورتی که ثروت اندوزی آنان براساس اصول اجتماعی سالم حاکم بر جامه و از طرفی منطبق بر موازین شرعی و اعتقادی باشد طبقه اجتماعی بسیار قابل احترامی است و باید ستوده شود آنچه ضامن و مشوق حصول منفعت اجتماعی جامعه از ثروت ثروتمندان است تغییر نگرش بنیادی در تفکرات روابط آنان می باشد .
 به عبارت ساده تر اگر تفکر ثروتمند این باشد که دارایی او موهبت الهی است و به جای اینکه فکر کند این ثروت را خود به تنهایی به دست آورده و هیچ عامل دیگری در این موفقیت دخالت نداشته و به این فکر کند که ثروت او امانتی است در اختیارش و به نوعی سرمایه ملی کشور و وطنش محسوب می شود پس منفعت آن باید تا حدودی هم به هموطناش برسد به طور قطع تغییر اساسی در نگرش ها و عملکردها ایجاد خواهد شد و اگر با این دید به موضوع نگریسته شود دیگر تمامی ثروت آنان هزینه رفاهشان نمی شود و ثروتشان و فخر فروشی آن ثروت اسباب ایجاد عقده های اجتماعی و روانی بالخص در قشر جوانان نخواهند شد .
 از سوی دیگر اگر جایگاه ثروتمندان به گونه ای تبیین شود که سایر اقشار آنان را به چشم کسانی ببیند که با روی گشاده سایر اقشار جامعه را در فکر و مال خویش شریک نموده اند تا منفعت آن علاوه بر خودشان به سایرین هم برسد قطعا اسباب امنیت سرمایه ثروتمندان و همچنین رضایت اجتماعی عامه تامین خواهد شد و این ضامن بقاء ثروت خواهد بود .
 به نظر ما شهر و شهروندان عزیز ما از حیث مطالب ارائه شده بالا ضربه های بسیاری خورده اند که حتی تداعی خاطرات آن هم شاید بسیار تلخ باشد ولی واقعیتی اجتماعی است که نمی توان از آن گریزان بود بلکه باید با آن مواجه شد و با تفکر و برنامه به مبارزه با آن برخاست .
 متاسفانه به نظر ما آنچه در این مدت چند دهه در شهر ما اتفاق افتاده غالباً در جهت جدایی و اختلاف میان قشر ثروتمند و سایر اقشار جامعه بوده و در راه ایجاد منافع مشترک این دو قشر فعالیت مهم و چشمگیری صورت نگرفته در حالی که می توانستیم با ایجاد یک رابطه دو سویه و سالم از این راه به موفقیت های بسیاری برسیم .

 ایشان سپس تاثیرات ناشی از تغییرات سیاسی و جغرافیایی در کشور شوروی سابق به دلیل همجواری با مرز جغرافیایی این کشور را یاد آور شده و اظهار داشت فروپاشی نظام کمونیستی شوروی سابق یکی از مهمترین رویدادهای قرن به شمار می رود از آنجایی که نظام حکومتی شوروی پس از جنگ جهانی دوم با ورود به دوران جنگ سرد تمامی تلاش خود را بر این داشت تا با حفظ تسلط خود بر بلوک شرق و تقویت قوای نظامی خود در عرصه های مختلف همواره توازن قوای جهان دو قطبی را حفظ نماید لذا این موضوع باعث شد تا اقتصاد ان نظام ، تحت تاثیر این سیاست قرار گرفته و به طبع آن اقتصاد معیشتی مردم بار تاثیر شدید این سیاست را بر دوش بکشد. گواه این ادعا پس از فروپاشی و استقلال کشورهای جدید در آنها به وضوح قابل احساس بود .
 به وجود آمدن کشورهای جدید باعث تغییرات ژنوپلوتیکی در منطقه شده و انگیزه بهره مندی سیاسی و اقتصادی را برای سایر کشورها به وجود آورد.ما در این بحث وارد مقوله سیاسی موضوع نمی شویم و صرفا بحث را از منظر اقتصادی و تاثیرات آن بر کشور خود و منطقه آستارا مورد ارزیابی قرار  میدهیم .
 شاید دور از واقعیت نباشد که منطقه آستارا با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد خود یعنی دارا بودن مرز آبی و خاکی مهمترین و استرتژیکی ترین پل ارتباطی کشور با کشورهای منطقه قفقاز در خاورمیانه باشد
 حال این سوال مطرح است که بهره مندی ما از این موقعیت و پتانسیل در سه دهه گذشته چقدر بوده است ؟ و منتخبین مردم منطقه چه برنامه های توسعه شهری را تدوین و به ارکان های اجرایی کشور داده اند؟ چقدر در تعاملات منطقه ای مثبت عمل شده است؟ آیا صرفا به برنامه های کلان دولت بسنده شده است؟ یا ما توانسته ایم از پتانسیل های بین منطقه ای بهره مندی اقتصادی ببریم؟ آیا برنامه های تجاری فراگیر برای استفاده های عمومی در مبادلات اقتصادی داشته ایم؟ چه برنامه های مدون برای استفاده های اقتصادی از حضور اتباع خارجی آذربایجان در تردد بدون اخذ ویزا به منطقه خود داشته ایم؟ چندین نمایشگاه عرضه کالا و صنایع منطقه خود برای جذب بیشتر آنها و توسعه این حضور بر پا داشته ایم؟ چه اقدامات انگیزشی برای جذب تجار به منظور بهره مندی از زیر ساخت های اقتصادی برای مبادلات بین المللی در منطقه ما صورت گرفته؟ سوالات عدیده بسیاری وجود دارد که پاسخ و متاسفانه پاسخگویی برای آن در سه دهه گذشته وجود نداشته و ندارد .
 وی ادامه داد اگر یک کشور را به بدن انسان تشبیه کنیم سخن گزاف نخواهد بود که مجلس منتخب ملت مغز انسان و اعضاء حرکتی دولت خواهد بود اگر مغز به درستی فرمان دهد اعضاء هم به درستی حرکت خواهند کرد .
وی با بیان این که من همه  احزاب را قبول دارم چون دو اصل ولایتمداری و قانون گذاری را قبول دارند مگر می شود احزابی در کشور باشند که ولایت و قانون را قبول نداشته باشد.
 ایشان سپس با بیان این که واژه " تدبیر و امید " واژه بسیار مانوسی با امروز جامعه ماست مردم ما امروز نیازمند تدبیری در خور و راهگشا برای مشکلات حال و آینده خود و فرزندان خود و جامعه خود هستند و امید عملکرد منتخبین آنان در تمام سطوح است که دور نمای آینده را برای آنان امیدوار کننده جلوه خواهد داد پس نباید فراموش کرد که این مردم هستند که با تدبیری درست و از روی شناخت با انتخاب مدبرانه خود امید را برای آینده و آیندگان تجلی خواهند بخشید .
 و در این مسیر مردم فهیم شهر ما ثابت کرده اند که همانند سایر خصیصه های بارز خود در گذرگاه های حساس با درایت و روشنگری که برخاسته از شعور و بلوغ فرهنگی غنی شان است تصمیمات سرنوشت ساز را به درستی خواهند گرفت .  نیاز امروز ما صرفا یک منتخب سیاسی نیست ما امروز نیازمند منتخبی هستیم که تدبیر و توانمندی اجتماعی – فرهنگی و اقتصادی او بتواند منشاء اثری مفید برای حال و آینده مان باشد .
 شاید سخن بیراه نباشد که ملت ها با درایت خود آینده را می سازند و در این میان نخبگان ملت نقش به سزایی را ایفا می کنند یک ملت عصاره دانایی و توانایی در واقعیت تحقق یابد آن ملت راه و توسعه و پیشرفت را به درستی طی خواهد کرد باید فراموش نکرد که انتخاب درست و سازنده ما تاثیر بسیار بسیار زیادی در سرنوشت آیندگان که ارزشمند ترین دارایی مان هستند دارد پس در این انتخاب با دیدگاه امانت داری آیندگانمان امانت داری امین و شایسته باشیم .

وی در برنامه های اجرایی خود را به شرح زیر اعلام نموده و اظهار داشت:
 1. دعوت از سرمایه گذاران جهت تامین آب شرب منطقه با اهداف استفاده از آب دریا توسط آب شیرین کن و ارائه تشویقات جهت ایجاد انگیزه با مشوق هایی همچون تسهیلات برای احداث کارخانه آب آشامیدنی ؛ اولویت با واحدهای دارای آب شیرین کن که تامین کننده آب شرب منطقه هستند خواهند بود . این واحدها می توانند به صورت واحدهای محلی و کوچک احداث شوند با شرط تضمین خرید توسط سازمان آب و استفاده از نیروهای کار بومی . 
2. ایجاد مرکز تفریحی برای کودکان در جوار بازارچه ساحلی که در رونق اقتصادی بازارچه سهم بسیاری خواهد داشت .
3. توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه های صنعتی بالاخص صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع سنگین به منظور بهره مندی از سهم مشاغل خارج از منطقه 

 مهندس پاك بین  ادامه داد :نیاز امروز ما صرفا یک منتخب سیاسی نیست ما امروز نیازمند منتخبی هستیم که تدبیر وتوانمندی اجتماعی –فرهنگی واقتصادی او بتواند منشاءاثری مفید برای حال وآینده مان باشد وشاید سخن بیراه نباشد که ملتها با درایت خود آینده را میسازند.ودر این میان نخبگان ومنتخبین ملت نقش بسزایی راایفا می کنند منتخبین یک ملت عصاره دانایی وتوانایی یک ملت هستند واگر این دانایی وتوانایی در واقعیت تحقق یابد آن ملت راه ومسیر توسعه وپیشرفت را به درستی طی خواهد کرد باید فراموش نکرد که انتخاب درست وسازنده ما تاثیر بسیار بسیار زیادی در سرنوشت آیندگان که ارزشمند ترین دارایی مان هستند دارد پس در این انتخاب با دیدگاه امانتداری آیندگانمان امانتداری امین وشایسته باشیم.

وسخن آخر:

نهیم دست دردست یکدیگر به تدبیر خویش

   به امید سازیم آینده ای بهر فرزندان خویش

در خاتمه اعضای حزب موتلفه اسلامی آستارا و خبرنگاران سوالات از ایشان نمودند و مهندس كورش پا ك بین به نوبت جواب دادند..


                                                          و السلام علیکم و رحمه الله و برکاه
 جلسه رأس ساعت 20با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد بکار خود پایان داد.
لازم به ذکر است در راستای فراهم نمودن فرصتی برابر برای تمامی کاندیداهای احتمالی، این حزب آمادگی دارد تا در صورت امکان نسبت به برگزاری نشستهای تخصصی با سایر کاندیداهای محترم برنامه ریزی نماید لذا  تمامی عزیزان عرصه انتخاباتی می توانند جهت هماهنگیهای لازم با شماره تلفن 09111842834  برادر ارجمند جناب آقای امید شفائیان معاونت سازماندهی اعضاء تماس حاصل نمایند. ضمناً از کلیه شهروندان ،صاحبنظران و خوانندگان محترم درخواست می شود با کلیک کردن روی قسمت نظر دهید در پایین هر بخش  و نگارش نظراتتان ما را در جهت برنامه ریزی هر چه بهتر اموراتمان یاری نمایید.
آدرس دفتر مرکزی حزب موتلفه اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا : خیابان فرهنگیان،خیابان چهارم، روبروی مسجد فاطمه زهرا (س) ، نبش کوچه هفتم

خبرنگار درد نیوز : محمدرضا اسدی dardnews.ir

 

 





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

فتنه گری های انتخاباتی

بنام خدا

((فتنه گری های انتخاباتی))

جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در تاریخ 1394/3/24 در بزم سالگرد انتخاب آقای رییس جمهور روحانی و در حضور مردان دولتی استان گیلان مطالبی طرح کرد که بازتاب منفی و گسترده ای در شبکه های اجتماعی و خبرگزاریها داشت.

او طی مطالب گستاخانه ای،دولتمردان و مدیران دولت احمدی نژاد را که اتفاقاً خودش نیز مدتها جزء مدیران آن دولت بوده را به قوم مغول تشبیه کرده و منتقدان دولت فعلی را افرادی بی ریشه و بی اصل و نسب دانسته.جعفر زاده که لازم بود پس از پخش فایل صوتی اش، از مردم ایران عذرخواهی کند، بی ادبی و اهانت را مضاعف کرده و طی نامه ای خطاب به روحانی فاضل و خطیب توانا حجة الاسلام والمسلمین اشجری ، مجموعه ای از اتهامات و اکاذیب را به ایشان نسبت داده که ذکر چند نکته ضروری به نظر میرسد.

1_ جعفرزاده در ابتدای نامه اش به محرمانه بودن نامه تاکید کرده ولی مشخص نشد به چه دلیل متن کامل این نامه در سایت خبری کاسپین که شنیده شده متعلق به فرزند مسئول دفتر آیة الله قربانی است منتشر شده.

2_جعفرزاده مدعی شده که از قول من خبر کذبی پخش شده و نوشته است که من نگفتم که منتقدین دولت فعلی بی ریشه و بی اصل و نصب هستند( البته منظورش اصل و نسب بوده است) ،البته ایشان در جای دیگر از لغت تسریع استفاده کرده که منظورش تصریح بوده است.

3_ جعفرزاده همه کسانی که منتقد وی بوده اند را افرادی بی تقوا دانسته و از اشجری به خاطر مصاحبه روشنگرانه اش انتقاد کرده .

4_جعفرزاده خطاب به جناب اشجری نوشته (( نه همانند شما در رسانه های عمومی بلکه خطاب به شما در نامه محرمانه مطالبم را بیان میکنم)) که البته باز این سوال مطرح می شود که اگر چنین است چه کسی این نامه را در اختیار سایتها و خبرگزاریها قرار داده است.

5_ جعفرزاده از اشجری خواسته توضیح دهد(( در تکوین انقلاب کجا بوده و یا در درگیری با منافقین کجا بوده است؟!)) البته بنده نه به آقای جعفرزاده بلکه جهت تنویر افکار عمومی اعلان میدارم که پدر جناب آقای اشجری در کسوت روحانیت از مبارزان و انقلابیون و مردان نهضت امام خمینی(ره) در قبل از انقلاب اسلامی بوده که در سال 1356 طی یک تصادف ساختگی توسط رژیم طاغوت به شهادت رسیده ، ضمن اینکه جناب مجتبی اشجری از جانب مادری به شهیدجلیل شفیعی و از جانب همسر به خانواده شهید حسین موحدی تعلق دارد و اینجانب شهادت میدهم جناب آقای اشجری در سن نوجوانی بهمراه دایی شهیدش در درگیری با منافقین در منطقه سردار جنگل و نقره دشت حضور فعال داشته و از فعالان حزب جمهوری اسلامی در رشت بودند.

بنده بسیار مایلم در یک جلسه علنی و با حضور علاقمندان ، ریشه های خانوادگی هر دو نفر یعنی اشجری و جعفرزاده را بررسی کنیم و سوابق فعالیت سیاسی هر دو نفر را به صورت مقایسه ای مورد بررسی قراردهیم.البته تعجب اینجاست که کسی که سالها در رأس بنیاد شهید استان بوده چگونه از تعلق جناب اشجری به شهید و شهادت و ایثار بی خبر است.

6_جعفرزاده در نامه مثلاً محرمانه اش نوشته ((ظاهراً عبارت مغول بودن سیستم قبلی( منظورش دولت احمدی نژاد است) خیلی شما را متأثر و ناراحت نموده که خوب است بدانید بنده با تخفیف آن عبارت را عرض کردم و معتقدم مغولها خسارت کمتری به این کشور زدند)). خدا را شکر این اهانت و بی ادبی با دستخط خودش به نگارش در آمده و بهتر است جعفرزاده توضیح دهد او که مدتها مدیرکل بنیاد شهید استان در دوران دولت احمدی نژاد بوده، خود را نیز مغول میداند؟ و یا همان تعداد از مدیران احمدی نژاد که در آن جشن حضور داشته اند را نیز مغولیست میداند یا خیر؟البته خوب است جعفرزاده پاسخ دهد که چه نسبتی بین سخنانش با سخنان اوباما و سران رژیم صهیونیستی وجود دارد، چون آنان نیز به همین شدت نسبت به دولت احمدی نژاد کینه داشتند.

7_جعفرزاده، جناب اشجری را متهم کرده که (( هنگامی که رییس بنیاد شهید بوده به تقاضاهای غیر منطقی وی پاسخ مثبت نمیداده و اشاره کرده که اشجری از دهقان،رییس بنیاد مرکز تقاضای مبلغی کرده تا برای شورای هماهنگی تبلیغات استان استفاده کند)) بحمدالله معلوم شد که اشجری برای کارهای شخصی اش درخواست پول نکرده و مبلغ بیست میلیون تومان وام قرض الحسنه خواسته تا بتواند برای شورای هماهنگی تبلیغات استان ساختمانی را اجاره کند. حال که آقای جعفرزاده مدعی است که دلش به حال خانواده شاهد می سوزد به او میگوییم لطفاً به آرشیو منزل و آرشیو بنیاد شهید و اسناد مالی در حسابداری بنیاد شهید نگاهی بیاندازید و ارقام بالا و کلانی که در دوران اصلاحات به نشریات و مجلات اصلاحاتی استانی دادید را محاسبه کنید و به خود نهیب بزنید که چرا پول دارو و درمان جانبازان را صرف مصاحبه های تکراری در نشریات استان نموده اید؟

در اصل مصاحبه های جعفرزاده این نشریات را آباد میکرد و مهمترین و بیشترین کمک ها را از دست جعفرزاده دریافت میکردند.

8_جعفرزاده از اینکه مسئول شورای هماهنگی استان گیلان توانسته رتبه اول کشوری را کسب کند ناراحت شده و اسم این فعالیتها یعنی ((هزینه برای برپایی باشکوه مراسم روز قدس، 12 فروردین، 22 بهمن و راهپیماییها و ایام الله را اسراف دانسته است)) در حالی که جداً باید از جناب اشجری تقدیر کرد.

9_جعفرزاده جناب اشجری را متهم کرده که به او گفته است(( در آینده تو را رد صلاحیت خواهم کرد)) بنده از جناب اشجری سوال کردم که فرمودند دروغ محض است و اصلاً چنین سخنی نگفته. البته در همینجا از مجموعه نظارت رشت و استان و شورای نگهبان خواهش میکنم حتماً در مورد این نماینده و سایر کاندیداهای مجلس به سوابق و فعالیت های سیاسی شان توجه کرده و با عنایت به اسناد و مدارک موجود در نظارت و سایر دستگاه های حفاظتی و اطلاعاتی ، عدالت را در مورد کاندیداها و مردم بکار ببندند تا حقوقی از اشخاص ضایع نشود.

10_جعفرزاده ادعا کرده که ((حنجره اش برای اشجری غصه ای شده و مدعی شده که عمدتاً اعمال اشجری خلاف قانون است)). بنده هم عرض میکنم گلویی که سخن گفتن درباره فتنه را تجارتخانه مخالفان فتنه بداند و یا ثناگوی جریان فتنه باشد ، هیچ ارزشی ندارد و نبود آن از بودنش بهتر است. بهتر است این حنجره را زمانی به بکار می گرفتی که فتنه گران در این استان مسئولیتها و پستهای بالا را به تصرف خود در آوردند.آنگاه که هزینه میلیاردی برای سفر آقای روحانی به استان گیلان شد و از بودجه سازمانها ، نهادها و فرمانداریها مبالغی کلان صرف پذیرایی و تبلیغات و ایاب و ذهاب شد چرا از این حنجره استفاده نکردی؟ آن زمان که بر خلاف قوانین و مقررات شهری، عمارت آدینه پایه گذاری شد و اکنون نیز دارای تخلفات مبین و روشن است چرا باد به حنجره نینداختی و به دست بوسی رفتی؟ حنجره شما مثل شیپوری است که سوتک آن افتاده و فقط داخل آن باد هوا رفت و آمد میکند.

11_البته متوجه نشدم چرا جعفرزاده در گرماگرم دعوا با کسی که به قول او غیر متعهد به جبهه و جنگ و ایثار است ، یکباره از رها کردن درس و مشق خودش در شیراز و از اعزام به جبهه در سال 66 مطالبی را بیان کرده است .بنده خیلی مشتاق هستم از جعفرزاده بپرسم از سال 1359 تا سال1366یعنی 7 سال دوران دفاع مقدس کجا بوده و یا مایلم بشنوم چه مدت در شلمچه بوده و در کدام عملیات چه نقشی داشته و علت جانبازی اش چیست؟و یا نامه یگان اعزام کننده را می دیدم. اگر کسی هست در این زمینه ها توضیحی بدهد، خوشحال میشوم.

12_ جعفرزاده اشاره ای هم به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان نموده و خواسته که اشجری را ضد نماینده ولی فقیه معرفی نماید که البته این ادعا از چنین شخصی ، کمی خنده دار است.

روحانی فاضل و تحصیل کرده ای مثل اشجری همواره در خدمت نماینده ولی فقیه و شخصیتی چون آیة الله جنتی بوده و هرگز علیه آیة الله قربانی نیز سخنی بر زبان جاری نکرده. موضوع رد صلاحیت مهدی قربانی فرزند آیت الله قربانی هم ربطی به استان و آقای اشجری نداشته و اسناد و مدارک موجود در شورای نگهبان و منابع چهارگانه، موجب این رد صلاحیت شده است و آقای جعفرزاده میداند تایید و رد صلاحیت نهایی افراد بایستی توسط هیئت مرکزی نظارت انجام شود و تصمیم گیرنده نهایی، استانها و شهرستانها نیستند. بدیهی است رد صلاحیت فرزند آیت الله قربانی در لاهیجان نمی تواند به معنای خصومت شخصی آقای اشجری و یا هر عضو دیگر هیئت نظارت با آیت الله قربانی تلقی گردد و بهتر است آقای جعفرزاده بداند که طرح اینگونه مباحث نمی تواند دلیل محکمی برای صداقت وی باشد.

13_جعفرزاده مدعی شده که (( اشجری در دفتر نظارت شورای نگهبان دارای سمت است)) این ادعا هم کذب است و چارت تشکیلاتی دفترنظارت قابل رویت است و آقای اشجری هیچ مسئولیتی غیراز شورای هماهنگی تبلیغات استان ندارد و عضویت جناب اشجری و یاهر شخصیت دیگر در هیئت نظارت، مقطعی ، موردی و موقت است و فقط برای ایام انتخابات تنظیم شده است و سوابق هیئتهای نظارت استانی و شهرستانی حکایت از این امر در دوره های گوناگون دارد.

14_ جعفرزاده مدعی شده که (( جعبه سیاه آقای اشجری دارای محتویات فروانی است)) اگرچه این ادعا هم یکی از حرفهای خنده دار آقای جعفرزاده است ولی اینجانب چون سالهای متمادی با جناب اشجری ارتباط دارم اعلان میدارم که جعبه اعتقادات و رفتارهای آقای اشجری سیاه نیست و اتفاقاً بسیار شفاف و روشن است.

اشجری مردی غیور، طلبه ای فاضل و زحمت کشیده در مدرسه دارالشفاء قم ، سیاستمداری مومن و انسانی ولایتمدار است که تمامی اعتقادات و افکارش بالای منبر برای مردم بیان میشود و اصولاً اسرار نهفته ای ندارد و همواره از اعتقادات و باور های دینی و سیاسی اش مردانه دفاع کرده و اقدامات او علیه جریان فتنه طی سال 88 و از آن پس بر همگان مشهود است.

15_بنده و بسیاری از دوستان انقلابی و مردم علاقمند به انقلاب اسلامی معتقد و معترف هستیم در دوران مسئولیت آقای اشجری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبتها و ایام الله به خوبی و با وزانت بالا برگزار شده و تا کنون نیز در حق این روحانی فاضل جفایی فاحش صورت گرفته و بهتر بود از وجود وی در یکی از ادارات و سازمانهای استانی بهره گیری میشد. در این استانی که بعضا برخی افراد ناتوان و یا فتنه گر و یا حداقل ساکتین فتنه ، پستهای فرهنگی و آموزشی را در اختیار دارند، عدم استفاده از تجارب و تواناییهای مدیریتی چنین شخصی فقط ظلم به استان گیلان محسوب میشود.

اینجانب به جعفرزاده میگویم اتفاقاً آنچه که شما به عنوان نقاط ضعف برای آقای اشجری بر شمردید، همان نقاط مثبت مدیریت اشجری است وبهتر از دیگران میدانی که شورای هماهنگی تبلیغات برای مناسبتها و ایام الله هیچ گونه بودجه ای در اختیار ندارد و وظیفه اش این است تا در چنین ایامی از توان سازمانها وادارات بهره گیری کند و وظایف فرهنگی و تبلیغی را از سازمانهای دولتی طلب کند.

و نکته آخر اینکه آقای جعفرزاده باید پاسخ دهد چرا با زبان بی ادبانه و گستاخانه ، منتقدان دولت فعلی را افرادی بی ریشه و بی اصل و نسب نامیده و چرا دولتمردان گذشته با پشتوانه 24 میلیون رأی را به قوم مغول تشبیه کرده است؟

اما این نکته مهم است که جریان فتنه و غوغاسالاران در استان در اقدامی پیش گیرانه مایل هستند از عضویت افرادی لایق، توانمند، محکم و استوار در هیئتهای نظارت جلوگیری کند و این نوع فضا سازیها و مشابه آنچه که آقای جعفرزاده در نامه اش آورده و یا حملاتی که بعضی اعوان وانصار کاندیداهای رد صلاحیت شده در مورد آقای اشجری مطرح می کنند ، همه و همه جهت تکمیل فتنه آینده است.آنان مایلند آقای اشجری را درگیر پاسخگویی کرده و وی را وارد نوعی درگیری سیاسی کنند تا پیشاپیش بی طرف بودن مجموعه های نظارتی را زیر سوال ببرند.فلذا از جناب آقای اشجری در خواست میکنم که به اینگونه اراجیف پاسخ ندهند و خداوند بهترین مدافع است.

والسلام

حسن کربلایی


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

پول های کثیف ؟ پاسخگو کیست؟

بسمه تعالی

پول های کثیف ؟ پاسخگو کیست؟

آقای وزیر کشور در چند نطق خود سخن از ورود پول های کثیف درانتخابات آینده مجلس به میان آورد.بعد ها که از او سرنخ خواسته شد، موضوع را رها کرده و دیگر هیچ نگفت.

شاید منظور آقای وزیر کشور این بود که بعضی نمایندگان و یا صاحبان قدرت و دولتمردان باید مراقب باشند از بودجه بیت المال و موقعیت و پستهای سیاسی به نفع کاندیداها استفاده نشود. من یک نمونه از اتفاقاتی که افتاده  و همچنان دارای ابهام است را مطرح میکنم و از هیئت نظارت بر انتخابات و البته سازمان بازرسی و دادگستری استان هم انتظار دارم این موضوع را پیگیری کنند ، این است که یکی از سایتهای خبری مدعی شد که در یک مراسم افطاری و با دعوت جعفرزاده نماینده رشت تعداد 12000نفر افطار میل کردند.

البته اینکه به نام جشن هسته ای جمعیتی بوسیله پیامک کسب اطلاع کنند و به آن تالار در جاده فومن دعوت شوند مشکلی نیست و حتی اگر همه 12000نفر هم کاملا پذیرایی شده باشند باز جای نگرانی وجود ندارد . آنچه سوال بر انگیز است این است که هزینه این افطاری از کدام محل تامین شده. البته از آنجا که آقای نوبخت و استاندار و معاونان استاندار و بعضی مدیران کل و جزء استانداری هم در این مراسم حضور یافتند و بعضی جریانات سیاسی اصلاحات و اعتدال و اهالی فتنه هم حضور داشتند، خوب است به این سوال بنده دقیق تر پاسخ داده شود که بودجه این پذیرایی از کجا تامین شده؟

لازم به توضیح است

1_ با یک حساب سر انگشتی اگر برای افطار و شام و پذیراییهای جانبی، هزینه هر نفر  ده هزار تومان در نظر گرفته شود،  بایستی حداقل بابت 12000نفر مبلغ  یکصد و بیست میلیون تومان هزینه شده باشد.

2_ آیا آقای نماینده که دعوت کننده اصلی مردم به این برنامه بوده است این مبلغ را هزینه کرده؟ در این صورت باید پرسید این پول را از کجا آورده ؟ مگر در آمد یک نماینده مجلس چقدر است ؟ و آیا نام اینکار ، خرید آراء نیست؟

3_ آیا استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این مبلغ را داده اند؟ اگر اینطور است با کدام مجوزبوده ؟ چون دولت اعلان کرده ادارات حق دادن افطاری ندارند، ضمن اینکه معقولانه نیست دولت هزینه کند و نماینده بهره برداری انتخاباتی نماید.

4_ آیا فرد یا افرادی خیِّر چنین مبالغی را تهیه و تامین کرده اند؟ اگر چنین است حداقل آنان را معرفی بفرمایید تا مردم این شهر بتوانند آنان را تحسین کرده و برای امور خیر و تامین زندگی فقرای جامعه به آنان مراجعه نمایند.

5_ صاحب تالار با توجه به اینکه جدیداً شهردار یکی از مناطق رشت شده است ، آیا این مبلغ را بابت شهردار شدنش هزینه کرده و یا همچنان طلبکار است و بایستی ازسفارش دهنده، اصلی که جعفرزاده است بگیرد؟ خوشحال میشوم اگر صاحب تالار بفرمایند فاکتور ها را به نام چه کسی صادر کرده اند.

به هر حال هزینه ای معادل یکصدوبیست میلیون تومان یا دولتی است، یا  از سوی نماینده پرداخت شده،  یا صاحب تالار طلبکار است و یا به قیمت شهردار شدن صاحب تالار، این هزینه بالا انجام گرفته و سوال بعدی این است که اگر شهردار یک منطقه بابت شهردار شدن این هزینه را کرده، بعد ها چگونه میخواهد آن را بدست آورده و جبران نماید؟

انتظار میرود جعفرزاده ، استاندار محترم و یا شهردار آن منطقه،  پاسخی دقیق و بدور از عصبانیت ،مرحمت کنند و قوه قضاییه و شورای نگهبان نیز هوشیارانه بر این سوالات و پاسخها نظارت داشته باشند و مردم هوشیار و بصیر رشت نیز قضاوت فرمایند.

حسن کربلایی-دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان

[ یکشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۴ ] [ 12:42 ] [ حسن کربلایی ] [ نظر بدهید ]



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

فتنه انتخابات 94

بنام خدا

افزایش قریب هفتاد در صدی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی،در این دوره از انتخابات مجلس حکایت از یک برنامه ریزی از سوی ماجراجویان انتخاباتی دارد،  ماجراجویان و فتنه گران تصمیم دارند ۱  هیاتها اجرایی انتخابات را به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات و فرصت کافی، از بررسی دقیق منصرف کرده و لاجرم تایید فله ای صورت پذیرد و تمامی بار و زحمت بررسی ها به دوش شورای نگهبان بیفتد، ۲ شورای نگهبان از طریق هیاتها نظارت به دلیل کمی فرصت،  اقدام به تایید یا رد اکثریت کنند، تایید همه یعنی دستیابی جریان فتنه به اهداف قبلی خود، و رد صلاحیت و یا اعلان عدم احراز صلاحیت کاندیداها هم،  برای جریان فتنه فرصتی پدید میآورد تا اولا علیه شورای نگهبان جو سازی شود که چرا اجازه نمیدهند مردم آزاد باشند و یا خطی عمل شده و اینطوری ثابت کنند که شورای نگهبان در انتخابات بیطرف نیست، ثانیا پس از رد صلاحیتها بتوانند کاندیداهای داغدیده و یا رد شده را گرد یک کاندیدا و یا یک فهرست جمع کرده و به اصطلاح بتوانند با تمرکز روی یک جریان، در نهایت  اکثریت کرسیهای مجلس را به خود اختصاص دهند..... پس ما به این حرکات و ثبت نام انبوه میگوییم فتنه انتخاباتی سال ۹۴.  اینجانب مطمئن هستم، بسیاری از کسانی که سوابق گروهکی داشته و یا دارای پرونده های فساد مالی و اخلاقی بوده و یا در جریان فتنه ۸۸  آتش بیار معرکه بوده و یا در شوراها شهر و روستا هم با رد صلاحیت روبرو شدند و یا از پرونده های سنگین دست درازی به بیت المال داشته و یا با اصول قانون اساسی رسما مخالفت کرده و یا التزام عملی به اسلام ندارند، میدانند که در انتخابات تایید نمیشوند . در عین حالیکه به این موضوع یقین دارند، و بسیاری  از آنان در دوره های قبل هم رد صلاحیت شدند،  باز هم به میدان آمدند، آنان در فتنه جدید فریب خورده اند و بهتر است از عناد و مقابله دست بردارند و اجازه دهند جمعی لایق،دانا،مجرب، شجاع، انقلابی، سیاستمدار و کارکشته و معتقد و ملتزم به قانون و اسلام و ارزشها باهم رقابت کنند...... برای شورای محترم نگهبان در این عرصه و امتحان بزرگ همچون گذشته آرزوی توفیق داریم. فقط خواهش میکنیم اگر کاندیدایی رد صلاحیت شد و خودش اصرار دارد،  خطاها و جرمها و مشکلاتش برای مردم افشاء گردد.  

کربلایی.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 




Admin Logo
themebox Logo